1ogretmenanne Uzun süren siyah saç maceramdan sonra 300 tl diyen kuaföre hihh diyip 40 TL açıcı ile kızılımsı bi renk oldum yarın bi cila ile tam renk kahve kızıl karışımi bir şey düşünüyorum 😄 inşallah 🙏
Deletedmom297 1ogretmenanne Kuaforlerde cozuttu 300 tl nedir ya. Benim toplam 3 faturam o kadar. tutmuyor
Seherronya 1ogretmenanne hangi açıcıyo aldınız aklımda olsun benimde şuan saçlarım siyah ileride açmak isteyebilirim :)
Belinayyy 1ogretmenanne cok hos olmus saclarinizi benimde saclarim siyah ama kendi saclarim boyatmak istiyorum ama emzirdigim icin emin olamadim sutten geciyo diolar siz emziriyomusunuz emziriyosaniz bebeginiz kac aylık
giz 1ogretmenanne çok hoş bi renk bulmuşsunuz. Ama net kahve kızıl istiyorsanız şok da bir boya var oda aklınızda olsun bende süper tuttu o renk. 4.6 mı neydi yanlış hatırlamıyorsam zaten kahve kızıl geçiyor.
1ogretmenanne wafflee_42 bende kumral istiyordum ama bu renk baya hoşuma gitti böyle devam edicem sanırım teşekkür ederim canım 😊
1ogretmenanne Belinayyy 7 aylık evet emziriyorum canim , üniversiteye başlamadan önce kuaför deneyimim olmuştu , sahibi olan kişi hamile olduğunu görünce ne boya yapiyordu ne kesiyordu ama emzirirken sorun olmadığını söylüyordu
Belinayyy 1ogretmenanne buna sevindim doktora sormayi unuttuyorum hep internettede her türlü sey yaziyo kimi boyatin kimi diplerine surmeden boyayin bise olmaz dio kişiden ogrenmek icimi rahatlattı.
Minnikbirkus Benim kendi rengi daha hiç boyatmadim ama çok istiyorum kuaför e de gitmekten korkuyorum şu surecte. Acaba yanar mı saçlarım