Minnakseven benim oğlumda prematüre ve kan uyuşmazlığından dolayı 2 ay sarılık oldu. O üzüntüyü cok iyi bilirim canım. Yetememe korkusu en çok bundandır eminim. Ac kalırsa sarılığı yukselir mi. Ya sütüm azsa ya fark edemezsem aç kaldığını düşüncesi mahveder insani. Ama emin ol bu kaygılı hallerin hiç bitmeyecek. Bu bitecek gazına takacaksin. Ishaline kabızlığına takacaksın dişine uykusuna donmesine sürüklenmesine emeklemesine yürümesine takacaksın.. anne olmak tam zamanlı paranoyaklık. Ne sevgisinin mutluluğunun üst sınırı var nede kaygısının üzüntüsünün. Dediğim gibi bol bol emzir 1 hafta 10 güne ne demek istediğimi daha net görürsün. Mümkün olduğunca aç kalma suyu sıvıyı bol tüket. Ve mutlaka bebegin uyudukça yat dinlen. 10 dakika uyu uyan o bile sütünü arttırır. Aman 10 dakika sonra uyanacak boş yere yatmayayım diye düşünme. Sağlıkla büyüsün bebiş 💖💖