1fgn Avent kullanıyordum nedense benim bir avent takıntım var çok seviyorum ürünlerini ama ilk defa beni hayalkırıklığına uğrattı. Alıştırma bardağı gerçekten kötü. Cidden akıtıyor ve bebek su içerken sürekli boğazına su kaçıyordu. Sonradan araştırıp mamajoo aldım muhteşem. Asla su akıtmıyor ve normal çekmeyle su gelmiyor ancak bebek gibi emmek gerekşyor. Mamajoo tavsiye ederim.