1fgn bende alırken cok arastırdımm aventin cok akıttıgını okudum cogu yerlerde. Chiccodan cok olumlu yorum gorunce aldım. Iyıkı de almısım cok memlunum akıtma yok. Birde bebegınız ne kadarlık bılmıorum aventın 9ay sonrası ıcın pıpetlı olanı cok övüyorlar ben ebebek indiriminde onu da aldım ama daha kücügüz biz kullanmadık.