ozelegtmcianne Arkadaşlar bir hafta sonra işe başlayacağım sütümü sağıp eve bırakacam okulda olduğum saatlerde oğlum genelde uyanık biberon aldım ama memnun kalmadım sizden ricam anne memesine yakın memeyi bıraktırmayacak biberon markaları hangileri? İnternetten araştırma yaptım ama daha çok tecrübeli annelerden fikir almak istiyorum yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler 🙏
Deniz34 ozelegtmcianne Medela calma biberon biraz pahalı ama bebek anne memesinde uyguladığı emme egzersizini kaybetmiyor bebek emdikçe süt geliyor ve meme de olduğu gibi süt akışı başlıyor
ozelegtmcianne Deletedmom412 evet bazen sağ göğsümü almıyor sağıp şırıngayla veriyorum ama meme gibi sanıp sütü ağzında biriktiriyor sonra da ağzından çıkıyor doymaz diye mecburen biberon düşünüyorum
Orkidem Deletedmom412 ozelegtmcianne Şırıngaya gerek yok bende oğlum ilk göğsümü unutmasın diye şırıngayla verdim ama Avent biberon kullandım anne memesini emer gibi çekşypr deliği çok büyük değil biberonun o yüzden çok şükür meme reddi yaşamadım Avent alabilirsin canım
Fyzpyrz ozelegtmcianne ben 4 aydir dr brown kullaniyorum hem gazi cok olmuyor hemde hala memeyi birakmadi.
tuzvelimon Benim 3. bineronum lansinoh işe başladığım için vermek zorunda kaldım diğerlerini almadı. Biberon alma sorunu varsa deneyebilirsiniz