Helenyaz ben ilk kırk gün pampers pure kullandım, baby me pamuğu ile de temizleyip, bolca mustela pişik kremi sürdüm, sonrasında da prima premiuma geçtim, hala pamukla siliyorum, eğer çok yapmışsa hemen duşun altında yıkıyorum poposunu ama her gün pişik kremi sürmüyorum artık ve 4 aya geldik hiç pişik olmadı çok şükür. çocuğun pişik olması ve ateşinin yükselmesi beni çok korkutuyor nedense🤦♀️