Helenyaz merhaba, 27 günde 3 farklı bez denemişsiniz, biraz fazla değil mi?
Alt değişimi sırasında ıslak mendil kullanıyor iseniz bu sebeple pişik problemi yaşıyor olabilirsiniz. Yıkamayı ya da ıslak pamukla silmeyi tercih edebilirsiniz.
Altını değiştirdikten sonra mutlaka kuru bir şekilde altını kapatmalısınız, nemli kalınca pişiğe zemin hazırlıyor.
Kullandığınız kremler pişik önleyici kremler. Pişik oldu ise pişiği geçirmez, tedavi edici birşey kullanmanız lazım pişik geçene kadar. Mesela; Hamazinc.
Alt değiştirme sıklığını gözden geçirin bir de.
Biz Sleepy Natural kullanıyoruz 3.5 aydır, yukarıdaki rutinlere dikkat ettiğimiz için hiç pişik yaşamadık. Ben aynı markanın yenidoğan ıslak mendilini de kullanıyorum ara ara. Çok memnunum. 🌿