Agah65 çok iyi gidiyorduk ,şu son bir aya kadar. Bu ara kendimi inanılmaz yorgun hissediyorum ,uykusuz…bir miktar azalma oldu ama yinede yetiyorum hala. Azalma sağıp vermekten değil bence, yorgunluktan , uykusuzluktan , açlıktan… geceleri biraz daha rahat uyuyabilsem hiç bir sorunum kalmıcak sanırım :( tanıdığım insanlar var sağıp veren , azalma olmayan bebeğini doyurup birde üstüne stok yapan. Allah dahasını versin inşallah tabi , üzülme sağdığın için kesilmez Allahın izniyle, yorgunluktan , kafana bişiler takmandan aç kalmandan eksilir sağdığından eksilmez 🙏♥️