Kızlar bu kadar kasmayın kendinizi bende çok kafaya taktım pandemi zamanı dünyaya geldi kızım hastanede kalmasın hemen eve gelsin diye sarılık olmasın biberonla mama verdik sonrasında eve geldik mememi almadı diğer mememden sütüm kesildi tek gögüs emzirmek zorunda kaldım zamanla biberona daha çok alıştı mama ve anne sütü veriyordum sağarak verdim sürekli halada öyle yapıyorum yaşadıklarımı bir ben bir allah bilir neler yapmadık ki beni emsin eds yöntemi silikon uç aç bırakma olmadı olmadı nasip değilmiş artık dedim şimdi takmıyorum sağlığı yerinde olsun diyorum mama veren annelere de sanki zehir veriyormuşuz gibi muamele yapmalarına çok kızıyorum bir annenin neler yaşadığını kimse bilemez her anne emmesini ister evladının kötülüğüne istemez bazen takdir ilahi böyleymiş demek lazım sıkmayın canınızı mama da yiyen büyüyor anne sütüde hem mamalarda anne sütüne çok yakın aç kalmasından iyidir dayayın gitsin.Bir sağlıkçı olarak böyle düşünüyorum artık