Mineetik LivaElif her ay 700 gramdan fazlasını almış aslında ama persentile göre düşük sanırım daha küçük doğduğu icin hiç sikmayin canınızı mama kötü bir şey değil hem sütünüz hem de mamayla beslersiniz ikisi birlikte gelişimine daha iyi yardımcı olur 🌸
LivaElif PelinKaraca bizim bu problemlerimiz yok bakalım bu ay ne diyecek doktorumuz. İlginiz için teşekkür ederim🤗
Merveg1 Ayda 5310gr. Doktor mama demiyor. Normal sekilde 6. Ayda baslayacagiz ek gidaya. Ilk 3 ay ayda 500gr sonraki 3 ay ayda 300gr almasi doyuyor anlamina geliyor.