LivaElif ne demek Canım benim. Büyük kızım da 3200 doğdu 1 aylıkken kontrole gittik 4,800 dedi 2 aylıkken yine gittik yine 4,800 dü hiç kilo almamış. Bende acemiydim tabi. Sonra mecbur mama verdik. Mama vermek kötü bir şey değil kendini strese sokma. Dediğim gibi doktor mama önerirse sütün varsa önce emzir baktın doymadı bir veya iki ölçek mama ver. Önce mama sonra meme verirsen sonra emmede sıkıntı yaşıyorsun.