Ceydakoruc Koalina evet biliyorum rapor yazılmazsa çok pahalı mamalar ama similac herkesin kullandığı normal mama
Koalina Ceydakoruc şimdi netten baktım evet normal mamasıda varmış. Ama benim kullandığım alerji maması alimentum diye girerseniz görürsünüz netten
Ceydakoruc Koalina sadece similac olan normal bildiğiniz mama similac alimentum alerji zaten her mamanın alerji için olanı var ama ismi farklı olarak
Koalina Necla123 Allah yardımcımız olsun kime sorsam içmiyor dedi ama çok kötü kokuyor benim kızım şans eseri içti sanırım. Şuan iyi süt falan içiyor ama 2 yaşımı doldurduktan sonra deri testi yaptırıcam varmı yok mu diye