Meltemadaa
Sağıp dökmeyin sakın saklama poşetleri var donduruca da saklayın ileride lazım oluyor 7 aylığız ek gıdaya geçtiğimden beri dondurucudan çıkarıp yoğurt mayalıyorum kendi sütümle😉
benimde öyleydi biraz sağıp emziriyordum ve emzirme pozisyonunuza da dikkat edin kafası biraz geride olsun bol bol emzirin emdikten sonrada sağın göğsünüz iyice boşalsın mastit olmayın benim başıma çok kez geldi fazla sütten kolay gelsin 😊