Meltemadaa oğlum yeni doğduğu dönem benim de öyle fışkırır yada kendiliğinden akardı boğazına kaçardı ağlaya ağlaya çekerdi makas pozisyonunda emzirdim ama 3 Aydan sonra zaten hormonlar ve göğsünüz terbiye olacaktır şuan misal öyle değil oğlum 8 aylık 🌸