Yakın zamana kadar sol arkada kullandık ama artık ben de arabayla trafiğe çıkacağım için sağ arkaya taşıdık, bir arkadaşımda gördüm o da ortaya monte etmiş, bebeğin önünü görüp sıkılmaması için ortada durması da mantıklı gelmiyor değil aslında, ama güvenlik açısından ortada olması ne derece güvenli ona emin değilim