Seda- sanmam mamayı çok seviyordu eskiden ozamanlar hardal sarısıydı bu hastalıktan beri yeşil oldu ,bide mamayı tamamen bıraktı 3gündür hep döktüm içmiyor sadece meme .bide Acile götürdüm bugün mama içmeyince sütüm çok da yok, korktum sıvısız kaldı diye.doktor elle muane etti su durumu iyi dedi serum takmadı .yine tahlil istedi verdik bakalım .günde kaç dışkı şimdi sizin