Herkese merhaba,
oğlum 5 aylık, rota 2.dozu vurulduktan sonra şiddetli ishal ve kakası kanlı yeşil oldu. Aşıdan önce 1 aydır mukuslu kaka sebebiyle süt alerjisinden şüphelenmiştim. Aşıdan sonra kakası yeşil olunca gaita testi yaptırdık. Testte amip antijen pozitif çıktı. Bugün doktor önerisiyle flagyl antibiyotik başladık. Sadece anne sütüyle besleniyor. Amip antijen testi amip var demek mi, süt alerjisi olabilir mi? Bu konuda deneyimi olan var mı? Şimdiden teşekkürler 💐