Radyolojizehra AlpMom canım çok şükür bizde onlar yok. O zman başladığım diyeti bıraksam mı ? Proteinli bi şey yiyemiyorunmmm ister istemez süt kalitesini etkiler.
AlpMom Radyolojizehra bunu iyi bi dr bulup danışın derim keza benim dr um bu konuda bayağı iyi güveniyorum söylediklerine. O diyeti yapıyorsanız kalsiyum ilacı alıyo olmanız lazım, sütten önce kendi kemik saglıgınız için
Meryemsmom Birminnosannesi bizde de aynıları var ama doktorum süt diyetine başlatmadı yeni olmaya başladı çilek yedinmi diye sordu yemiştim umarım çileğe vardır
rujizin Radyolojizehra doktor bana annesi sütü alan çocuk yeşil de yapar sulu da yapr mukuslu da yapar bunlar normal demişti, dediğiniz ses bizde oluyor, gazla çıkartıyor ama bunlar yeterli sebep değilmiş diyet için canım
AlpMom Elzprenss Elzprenss o yüzden ek gıdada 3 gün kuralı var once en alerjanlarla baslayıp denıyosun bebeği. Emzırıyorsanız şuan sizde yemeyin
BuseveMinigi rujizin çocuk doktoru ise gittiğiniz gayet normal. Ben alerji doktoruna yönlendirene kadar 5 çocuk doktoru değiştim. Biri gaz dedi biri bir şeyi yok dedi biri egzama dedi cildiyeye yönlendirdi. Resmen kendi zorumla çocuk alerji doktoruna götürdüm.
Radyolojizehra Wolverine evet her gün oluyor ama dediğim gibi oluyor 3 kaka yapıyorsa 1 ya da 2 si mukuslu sulu.
Wolverine Radyolojizehra bilemedim belki salyasi fazladir diyeceğim ama her gün mukuslu kaka varsa takip etmek lazım belki bir besine alerji durumu da olabilir.
AlpMom Elzprenss evet tekrar verdiginizde yine aynisi olacak dr unuzla iletisime gecip bu durumu aktarin o sizi yonlendirecektir