rujizin yaa benim ogluma da alerji dedi doktoru. 4. Ay kontrolünde az kilo almıştı 500gr a yakın boyu da 4 cm uzamış. Persentil tablosuna bakıp normale yakın dedi. 1 kez de bezinde hafif nokta kadar kan gördüğümüzu ve emdikten sonra kusmasi olduğunu söyleyince bunların sebebi alerji ve reflu dedi hemen beni diyete başlattı. Içim hiç rahat değil reflu icin de ilaç başlattı. Bence normal oğlum, baska bi dr a mi gitmeliyim sizce teyit için :(