Supermom16 evet ya çoğalır diyenler oldu bana
sufflee 5 yıl oldu yok bısey cok sukur
Kediannesi çok basit ve acısız oluyormuş araştır derim
Mom0870 yaa… peki lazerle aldirmayi dusunuyorum da onda iz kslirmi
Kediannesi o konuda bilgim yok