CankizimRavzam Biz ek gıdaya başlamıştık. Bu nedenle bol bol sıvı veriyordum. Yani vücudun susuz kalmaması için. Sizin bebeğiniz sanırım küçük o nedenle bilgim yok yani su verme konusunda. İshal olunduğu için vücut ciddi anlamda susuz kalıyor. Biz hastaneye gitttiğimizde böbrekleri susuz kalmıştı. Bizi yatırdılar ama sadece serumla sıvı vermek için. İlaç vs. Yok. İyi bakıma ihtiyacı var. İnşaallah en kısa zamanda iyileşir. Hatta dr. Bana rota geçiren bebeklerin bağışıklık sistemi çok iyi olur demişti. Gerçekten öyle 🌸