Anneolmak_ Kızım 2 ay 21 günlük 9 gün sonra aşısını yaptıracaktık. Malesef büyük bir tahlihsizlik yaşadık ve aşıyı yaptırmadan rotaya yakalandık elimizden gelen tüm çabayı sarf ediyoruz. Lütfen dualarınızı eksik etmeyin lütfen🙏❤️
NurR Anneolmak_ iyileştikten sonra mutlaka yaptırın doktora sorup bol bol emzirin sıvı kaybetmesin vücudu hastanede misiniz? Nasıl bebeğiniz serum mu verdiler
Anneolmak_ Svdasya @Reyyan34 ElfYgt BusraOmerAsaf M1arafguler Allah razı olsun hepinizden inşallah🙏❤️
Anneolmak_ NurR ishali kesilir kesilmez yaptırıcaz şuan olmaz. Ben hiç enzirmedim kullandığım ilaçlardan dolayı mama ile besleniyor. Hastanede değiliz evde ilaç tedavisi ile devam ediyoruz şimdilik
canparcam123 Anneolmak_ belirtileriniz neler acaba ? Benim oğlumda ishal ateşi yok ama fakat mama olsun yada emzirir ken kendini kirletiyor hemen pazartesi ye randevu aldım
Anneolmak_ canparcam123 evet benim kızım da öyle saatlerce dursun sıkıntı yok 30 cc içsin hemen pırt diye bırakıyor kanlı ve mukuslu mu diye kontrol edin kakayı
ErvaMuhammedAli16 Anneolmak_ Geçmiş olsun canım 🙏🏼 Biz aşısını olmamıza rağmen rota olduk. Kızım 5 aylıktı. 1 hafta çok zorlu geçti ama hemen toparladı kendini. Devamlı emzir. Sonradan bağışıklığı çok iyi oluyor bu virüsü geçiren bebeklerin.
Anneolmak_ ErvaMuhammedAli16 Ben ilaç kullanıyorum emziremiyorum ama mama veriyorum sürekli ilaç mı kullandınız ?
efiles ErvaMuhammedAli16 ben de bunu anlamiyorum yaa :((( cok gecmis olsun oncelikle, asisi olunan bir hastaligi nasil bebek bu sekilde agir gecirebiliyor? Zaten asilara karsi guvenim yok, bir de bunlari gorunce gercekten hic inandiriciligi kalmiyor.
Anneolmak_ Can_imin_Cani İlk belirtisi ishaldi. Sadece bir defa ishal oldu dedim üşüttü heralde ertesi gün sabah beşte mama yedirmeye kaldırdım ki cayır cayır yanıyor hemen soyundum onuda soydum sarılarak vücudunda ki ateşi çektim. 8 gibi hastaneye götürdüm rota çıktı