UraSsmom minikdavsanim Avent 👍🏻 Nuk almıştı babam sakız gibi çiğniyo ağzında, doğumdan önce bimden markasız bişey almıştım onu da verince öğürüyo
UraSsmom minikdavsanim O konuda bilgim yok canım ben anne göğsüne en yakın oymuş diye araştırıp almıştım çok memnunum
Mimininannesi Bimden aldım hiç sıkıntı yaşamadım. Emziksiz ağlıyor diyebilirim. Avent kullanınca memeyi tutmuyor o yüzden ara ara değiştiriyorum
yagmur180 Bende nuk,chicco(kauçuk olanı) birde bakkal emziği denilen emziklerden vardı Üçünüde almadı avent soft emziği ilk denemede tuttu yumuşak olduğu için ağız kenarını kızartmıyor tahriş etmiyor internetteki yorumlarıda çok olumlu👍
defnesmomm minikdavsanim emzik şans işi biraz 😊 avent kullanıyoruz biz. Çok zor alıştı ama tutuyor ara ara