minikdavsanim Herkese merhaba bebişim emzik pek kullanmıyor açıkçası çok iyi markada almamıştık uyanık olduğunda hep ilgi istiyor emzirirken çok mutlu o yüzden yalancı meme gibi olan sizde işe yarayan emzik önerisi alabilir miyim 🙏🙏😀
Ogullarinaasikanne minikdavsanim ben nuk almıstım doğum alısverişinde ilk oğlum nuk emmişti oğlum kabul etmedi su an avent kullanıyoruz kesinlikle tavsiye ederim
idil1990 minikdavsanim tum emzik cesitlerini aldim tutmadi. En sonunda bakkal emzigi verdim markasi fatos bebe kiraz uclu emzik nete yazin cikiyor kesin alir 😂
Momsbabyy minikdavsanim evet ağlarken falan alıyor durmadiginda da veriyorum uyanıkken uyurken falan da geceleri hep alıyor
minikdavsanim Momsbabyy yaa maşallah 🙏🙏 gazlı bir bebek mi peki benimki aşırı gazlı sanırım uyanık olduğu her zman huysuz yada ağlak😪
Momsbabyy minikdavsanim Benim bebeğim de maalesef aşırı gazlı ve ağlıyor çoğunlukla uyumuyor bazen emzik verip göğsüme yatırıyorum emzirdikten sonra sakinlesiyor nadir de olsa 🙄🤭