Cemre20 ESMAHUSEYIn bizimki de öyle doktora bende sordum tadını sevmedikleri için yapıyorlar ama alisicam dedi
vize25 ESMAHUSEYIn Benim bebeğim hiç kusmadı, hemen kabul etti ama doktor rapor çıkardığında içemezse ne yapalım diye sorduk. O da pes etmeyin 15 gün içinde alışır demişti.