Elif2302 çok doğru dediniz tek amacım herhangi bir gerilik olmasın yoksa kg nin ne önemi var ama yemeyince de nasıl alacak o vitaminleri. Yese de kg almasa da içim rahat olurdu bir nebze. Ama yemeyince inanılmaz huzursuz oluyorum, çünkü bi hastalandı mı çok etkiliyor bizi.