Balkus Kızlar bebekleriniz için vitamin kullanıyor musunuz? ‘Nutrigen’ kullanan varmı kullananlar memnun iştah açıyormuş diyorlar. Ocean var bide D-vit. Hangisini kullanıyorsunuz bende almak istiyorum
Elif2302 Balkus karadut özü iştah açıyor dediler.Makarnavitma dan aldım 2 dündür içiriyorum inşallah işe yarar bakalım🤷🏻♀️ İştah açmasa da bağışıklık güçlensirsin 😅
Elif2302 Balkus çok mu zayıf bebeğiniz ? Benimki 9.5 aylık 9 kilo .32 haftalık 1900 gr doğdu.Herkes iyi diyor bana zayıf geliyor 🤷🏻♀️
Anneyimbeeen Balkus nutrigen üzüm surubunu diyorsun sanırım nutrizinc de denedum ama o hiç acmadı nutrigen biraz işe yaradı canım
zeytinlikek Elif2302 yani birde herşeyine koydum, mamasına, içtiği suya bile meyve suyu yapıp içirdim bizde etkili olmadı, nutrigen de kullandım fayda görmedim propolis i araştıracağım😀 bebe yemeyince bende sürekli alternatif üretiyorum
zeytinlikek Elif2302 maşallah gayet iyi, biz 1 yaşa gireceğiz sanıyorum 8,5 civarı boyunu bilemiyorum 9 aylıkken 70 cm di. 3 aydır kontrole gidemiyoruz.
Balkus Elif2302 yok bence çok iyi benim kızımda 16 aylık 11 kilo ama daha kiloluydu boya attı kilosu durdu gram gram veriyor kimi zaman bende çok salmak istemiyorum
Balkus zeytinlikek bende nutrigen almayı düşünüyorum vitaminleri değerleri iyi olsun da kilo alır elbet vitaminsiz kalmasın kemikleri güçlensin gelişimi iyi olsun diye uğraşım
Elif2302 zeytinlikek doğru haklısınız yine gerekli vitaminleri alsalar az yesinler çok kilolu olmak da iyi değil sağlıklı olsunlar diye tüm çabamız🌸
Gamzesilamina Balkus beeo’dan aldım kendi sitesinden canım hem iştah acıyor hem bağışıklığı güçlendiriyor
Batimoms Balkus ben nutrigen kullaniyorum 10 gundur ama istahi pek actigi filan yok ama vitaminlerinden faydalansin diye veriyorum.
zeytinlikek Elif2302 çok doğru dediniz tek amacım herhangi bir gerilik olmasın yoksa kg nin ne önemi var ama yemeyince de nasıl alacak o vitaminleri. Yese de kg almasa da içim rahat olurdu bir nebze. Ama yemeyince inanılmaz huzursuz oluyorum, çünkü bi hastalandı mı çok etkiliyor bizi.
Anneyimbeeen Elif2302 valla doktoruna sormadan kullanma sakın hiçbirşeyi canım ama benimki 1 yasinda doktorumuz ac yada tok farketmez gunde 1 tatli kasigi dedi