asafoglum Momsbabyy Canım merak etme alerji değil yenidoğan aknesi aynı dertten muzdaribim bende doktora götürdüm önemli değil geçer dedi iltihap gibi olursa getir dedi yüzüne bir şey sürme bebeyağı şampuan vs kendiliğinden geçecekmiş biraz artıyor korkma👍 tüm yüzümüzü sardı bizim ama kırmızı iltahapsız.Anne karnından çıktı uyum sağlamaya çalışıyır cildi birde kilo alıyırlar çok normal😊
Momsbabyy asafoglum yaa inşallah alerji değildir o zaman umarım dediğiniz gibidir kafam o kadar doldu ki 🙄
Momsbabyy MinnakAsel Bu zamanda opmesinler zaten 😬 bende galiba bi doktora götüreceğim emin olmak icin
Sakvarelo Momsbabyy hayır annem yenimdoğan bebeklerde olur öyle korkma demişti. Sonra zamanla geçti zaten
Momsbabyy Zeynepalya_ve_annesi bizimde bu şekilde çıktı sonra minik minik sivilce gibi kızarıklıklar oldu yanında 😬🥺
zlhaa00 Momsbabyy aynı şeyi yaşadım doktora götürdüm krem yazdı iyi oldu süt ve süt ürünlerine alerjisi varmış yemiyorm yoğurt süt ayran
Momsbabyy zlhaa00 Ben gaz yapıyor diye tuketmiyorum onları ama yumurta çok yiyorum alerjiyse muhtemelen yumurtadan oldu 🥺
FundaAlparslan Momsbabyy oyy kuzum maşallah 🧿 endişelenecek birşey yok havalar çok sıcak gidiyor ve ilk zamanlar oluyor böyle şeyler sütünden sür geçer geçmezse yada aklına çok takıldıysa doktora götürün balım 8 aylık olduk havalar ısındı yüzümüzde çıkmaya başladı minik minik sivilceler yine
Momsbabyy FundaAlparslan Bizim burada bu ara havalar bozuk evler de pek serin bende kalın giydirmiyorum sıcaktan olduğunu dusunmuyorum aslında süt ve süt ürünleri de tuketmiyorum gaz yaptigi için sadece çokça yumurta yiyorum bu ara😬🥰
FundaAlparslan Momsbabyy süt ve süt ürünleri paketli ürünler yiyip içmedim ilk üç ay ben bu yüzden doktora gidersen sanada sanırsam aynı şeyi söyler 🥰
Bal-oglum Momsbabyy bulamadık ama şuan yumurta şüpheli diyet açmadım daha. Yumurta,süt,kuruyemişler,susam,tahin,çiğ domates,paketli gıdalar yasak 🤷♀️
Momsbabyy Bal-oglum bu ara çok fazla yumurta ve çiğ domates tüketiyorum umarım aklıma gelen başıma gelmez 🥺
tombikdonerkankasiiskender Momsbabyy benim oğlumda da çıktı ilk ayında falan sivilce gibiydi doktor ter bezleri gelişmedi henüz o yüzden oluyo dedi ve kendiliğinden geçti yüzüne bebek yapı falan sürüyosanız sürmeyin
Momsbabyy tombikdonerkankasiiskender banyodan sonra vücuduna sürerken yüzüne de duruyorduk daha surmeyeyim
FNur1704 Bizde de oldu ama simdi azalmaya basladi korkmana gerek yok bizimki genelde mamasini ictikten sonra cogaliyordu doktora sordum normal dedi yenidogan sivilcesi diye adlandirdi
Momsbabyy FNur1704 Benim bebeğim emiyor mama kullanmiyorum canım acaba alerji mi diye düşündüm o yüzden
BabyGroot Momsbabyy inşallah alerji değildir ama takip edin bizde ayrıca mukuslu kaka, hırıltı, emerken huzursuzluk belirtileri de vardı
asafoglum Momsbabyy Hiç takma kafanı internete yenidoğan aknesi yaz görsellere bak aynısını göreceksin için rahat olsun daha bunun konağı var bu hiçbir şey.Konak temizliyorum saçından kaşından deri döküyor aknesi var cildi çok fena oldu ama hepsi geçicek alışıyorlar işte dünyaya bir şekilde😊
Happytwins Momsbabyy normal benim ikizlerim var onlarda da oldu hatta kızımın çok kötüydü kabarıyordu çok fazla bi krem önerdi doktorum geçti ☺️
Akarelif Momsbabyy benım oğlumda böyledi canım aynı şampuanı degıstırdık sonra alerji kremi aldık sürdük ve geçti iki günde