Eymnasf Momsbabyy benim doğduğundan beri böyleydi alerji çıktı Allah yardımcımız olsun şifalar versin 🙏🙏🤲🤲
Semihaa Momsbabyy Benim bebeğiminde ilk doğduğunda çıkıyordu arada şimdi havalar ısındı bide salyası çok akıyor hep çenesi felan oluyor o şekilde
Bal-oglum Momsbabyy benim oğlumda 40li iken böyleydi şuan alerji diyetindeyim inşallah seninki alerji degildir😕
Edaemekli Yeni mi doğdu yeni doğduysa normal her bebekte oluyor bizde yaşadık aynısını doktor normal dedi
Zhrnz Momsbabyy cogu bebekde boyle olur benimde cocuklarimda oldu dr un biri krem verdi digeri gerek gormedi normal herbebekde olabilirmis bide yagbezelerimi ne gelisiyomus o yuzden o beyaz noktalar oluyomus genede bi dr gotur diyecem ama ortam kotu kendi sutunu surebilirsin ben ole yapiyorum 50 gunluk bebegim
Momsbabyy Zhrnz Teşekkür ederim canım deneyeceğim kendi sütümü inşallah geçer de alerji falan değildir 🙏🏻
Sakvarelo Momsbabyy hayır annem yenimdoğan bebeklerde olur öyle korkma demişti. Sonra zamanla geçti zaten
BabyGroot Momsbabyy çoklu gıda alerjisi çıktı bizde yumurta inek sütü glutene karşı. Genellikle gıda alerjisi böyle reaksiyon veriyor en yakın zaman da bir doktora götürün bu süreçte de yediklerinize dikkat edin yakın zaman da fazla tükettiğiniz ya da son bir kaç gündür ilk defa yediğiniz bişey varsa onu bulmaya çalışın
Bal-oglum Momsbabyy bulamadık ama şuan yumurta şüpheli diyet açmadım daha. Yumurta,süt,kuruyemişler,susam,tahin,çiğ domates,paketli gıdalar yasak 🤷♀️
Endegerlimoglummm Momsbabyy yani burda herkes bildiğini söyler. Kötüye yormamak lazım ama yine de bi doktorunuz gorse daha iyi değil mi? Benim bebeğim de hiç olmadı mesela böyle kimisi normaldir kimisi alerjiktir bunu doktorunuz bilir ancak. Cok uzuldum geçmiş olsun. İnsan su masum meleklerin yüzlerini böyle görneye dayanamıyor.
Momsbabyy Endegerlimoglummm Doğru diyorsunuz içim gidiyor benimde ama elimden bişey gelmiyor. Pazartesi sağlık ocağında aşımız var bir sorayım ona göre doktora gideriz artık 🙏🏻😬
MinnakAsel Momsbabyy bizimde boyle 1 aylık olduk dün doktora götürdüm normal dedi bizim gibi ter atamadiklari için oluyomus bide opturtme kimseye dedi opmekten kaynaklida olabiliyomus hiç bir ilaç vermedi iki doktora birden götürdüm içim rahat etmedi aynı şeyleri duydum 😁
Momsbabyy MinnakAsel Bu zamanda opmesinler zaten 😬 bende galiba bi doktora götüreceğim emin olmak icin