Momsbabyy DenizinAnnesiiiii 1 aylık bebeğim başından beri Bepanthol baby kullaniyorum çok şükür hiç pişik olmadı popişimiz😊🤲🏻
Aka2020 DenizinAnnesiiiii bübchen kullandım yorumları çok iyiydi. Doktor arkadaşıma da sordum içeriği de çok iyi çinko var dedi ama benim bebeğime yaramadı. Mecburen sudocreme geçtik çok memnunum
Aka2020 DenizinAnnesiiiii bübchen kullandım yorumları çok iyiydi. Doktor arkadaşıma da sordum içeriği de çok iyi çinko var dedi ama benim bebeğime yaramadı. Mecburen sudocreme geçtik çok memnunum
DenizinAnnesiiiii Aka2020 anldm bence blmyrm ne kullancgmı hametan kullandm uni kullndm bide fito denyrm artık
deryardakayra DenizinAnnesiiiii büyük oğlumada kullanmıştım şimdi miniğime de kullanıyorum HAMETAN süper …dün gece bezini değiştirirken kızarıklık gördüm mesela sürdüm sabah bezini alırken eser kalmamış💯💯💯harika
DenizinAnnesiiiii deryardakayra bende kullandm ama pek onun da faydasnı görmedim kıpkırmızı şimdi zeytnyagla deniyrm bide
DenizinAnnesiiiii Erva-mm sizin baya kotu olmus o zman bizim ara ara oluyo ama kıpkırmızı yavrum yanıyodur
Henza DenizinAnnesiiiii her bebegın cıldı farklıdır fakat sudonun soyle bı avantajı var cılt ne olursa olsun hemen etkı edıyor umarım sızede yarar 🌸
Haticekerem DenizinAnnesiiiii bebegimin poposu cok kotu tahriş olmuştu bepanthol pişik kremi önerdi eczacı…en tercih edilen bu deyince bizde aldık ve cok memnun kaldım hemen etki etti..l👌
Talha2020 DenizinAnnesiiiii deneyin mutlaka pişman olmazsınız kimseden kötü diye bşey duymadım aksine herkes muhteşem diyor