ilknurcelik Mlsyldz çok tok tuttuğunu söyleyebilirim bebelac gold👍 Sindirim açısından da çok iyi 👍 Ayrıca normal kilo aldırıyor anne sütü gibi öyle aşırı şişirmiyor 👍
Mlsyldz ilknurcelik inşallah severde bnmkide 🙈 aylık kilo alimi nasl peki ? Gaz ve kabizlk sorunu yasamadnz dmi
ilknurcelik Mlsyldz biz 6 aylıkken başladık günde 3 kez 100-120 cc veriyorum. O yüzden kilo alımını sadece mamaya bağlayamam anne sütü ve ek gıdada alıyor çünkü.
Ozlem35 Ya bende 3 mama deneyip bebelac golda gectim ama severekte icioruz ve cok gazli bir bebegim var ama gunde 2 3 defa kaka yapmadina sasriorm bazen kiloda aldrmio yani 400 grm almstik biz
Deletedmom006 Mlsyldz bebelacin her cesidini denedim mahvoldu cocugum. Hepsini atmak zorunda kldim. İcemiyor ne yazikki cok kati mama
Asu07 Ozlem35 yaptı işte onu dedim bende. Yapınca bırakıp hippe geçtik. Fakat gazımız geçti artık şükür o yüzden dönebilirim bence tekrar
ikos58 Mlsyldz ben 4 ay golden goat kullandım 1.5 aydır hıpp combıotıc kullanıyorum. Golden gayet tok tutuyordu ve bence harıka bır mamaydı denemenı onerırm
Mlsyldz ikos58 golden goati nedn biraktnz peki ve onn kilo alimi nasıldı ayda kaç gr alıyordu ve tok tutuyomydu
Deletedmom006 Mlsyldz yok cozunmuyo ustelik diger mamalar biberon deliginden hizli akarken bunu bildigin sıkıyorum zar zor. Lansinoh biberon kullaniyorum
ikos58 Mlsyldz fazla alıyorudu aylık 1 kg nın uzerınde. Sonraları o mamayı ıstemedı agzıyla ıtıp ıcmıyordu kustu bende degısmek zorunda kaldım yoksa kabızlık vs hıc olmadı hatta kolık benım oglum cok ıyı gelmıstı devam etmek ısterdım ama malesef edemedım. 2 numarada tekrar denıycem
Mlsyldz Deletedmom006 tad olarak begeniyomydu peki kokusu hippten çok farklı hippin tadına bkmistm ben tatsız tuzsuz bisey ya😁 bebelac tatli gbi kokuyo
Pelinzade Zeynepuslu aynen Aptamil başladık hip geçtim doymak bilmedi smilac sma kullandık tanıdığımız bebelac gold getirdi acaba gaz yapar mı diye düşünüyorum çok mama değiştirmekte istemiyorum ama bakalım
Mlsyldz Cslsri 3 ayligiz beni emiyor ama gunduzleri emziriyorm genlde. beni emip snra yinede 60 cc mama yiyor bazende emdiği halde 90 cc mama yiyor ustune. Bazende beni emdiignde doyuyor mama istemiyo değişiyor hergun yani
Cslsri Mlsyldz sizi emince mamayı , ama verince de sizi isteyebilir benim kızım da mama ile beslememe ya da tamamen emzirmeme rağmen öğünde beni emip mama yiyor biz de 2,5 aylığız hipp gayet tok tutuyor gece mesela 4-5 saat yemiyor mama yediğinde