Mlsyldz beimde bebeğim 3,5 aylık. İlaç kuldiigm için sadece mamayla besliyorum.oncelikle Aptamil le basladk hastaneden çıkarken doğumdan sonra, aşırı gaz yaptı . Doktor önerisiyle değiştirdik ,evolvia ac ye geçtik . Onu bebeğim sevmedi . Hippi denedik onu çok sevdi ama sürekli aciktı , 3 saatte bir beslerken 2 saatte bir beslemek durumunda kaldım. Ve diğer mamalara göre fiyatı daha pahalıydı maalesef . Değiştirmek zorunda kaldım, şu anda Bebelac Gold kullanıyorum. Ben memnunum . Kabızlık gaz sorunu yapmadı. Doyuruyor da . Kilo alımı iyi . Ben seveceğini düşünüyorum bebeğinin.