Elifnazannesi04 Kızlar ıslak mendil oneriniz var mı biminkini kullandım hepp pişik sonra sleepy kullanmaya basladım oda ıyı gelmedi ya benım kızm hep pişik bezinide degiştirdim pineyi kullanıyorum ben nerde yanlis yapıyorum ya 😔 😔
Oznury Elifnazannesi04 Ben Sleepy Natural yenidoğan ıslak pamuklu havlu olanı kullanıyorum doğduğundan beri çok memnunum.
BesteArya Elifnazannesi04 Muhtemelen yanlış secimler yapıyorsunuz çocuğunuza uygun ürünü henüz bulamadiniz.. Bazi bezler ve mendillerin içerikleri malesef bebeklere pek uygun değil cildi buna tepki veriyor olabilir
Elifnazannesi04 BesteArya evet hep pişik ya ben cok üzülüyorum gördükce hep krem sürüyorum 😔😔ama napcam bilmiyorum doktara dıyorum cildi hassas dıyo bısey demıyo
BesteArya Elifnazannesi04 biz molfix kullaniyoruz. Goonda cok guzel ve temiz bir bez. Sleepy naturel ayni sekilde. Canbebe de deneyebilirsiniz. Pisik icin destini mor olani cok iyi geliyor. Mendil zaten söyledim. Kızım cok cok nadir pisik olur ertesi gune de gecer zaten. Pisikten kastım hafif kizarmasi
Oznury Elifnazannesi04 Bez olarakta ilk 4 ay Prima premium care kullandık şuan 10 aylık olacağız sleepy kullanıyoruz ikiside pişik yapmadı. Hiç pişik olmadık çok şükür 🤗
BerenandMom Elifnazannesi04 ıslak mendili güzel kullanıyorum ama bezini beğenmedim güzel çekmiyor sleepy hep beline çıkıyordu ve sıvı kaka poposuna yapışıyordu yine prima premium care e döndüm çok memnunum birde mustelanin kremiyle sudocrem kullanıyorum gün içinde bi onu bi onu sürüyorum dönüşümlü pişik olmuyor
Anneyeni Unibaby yenidogan kullaniyorum hic pisik yapmadı canim hastanede onu kullaniyorlardi bende onunla devam ettim 2 ayligiz
Melikegulbas Elifnazannesi04 Sebamed kullanıyorm 5 aydir dogdu dogali pişik hic bisey yaşamadık şükür tavsiye ederin
tuba8burak Ben bebek temizleme pamuğu ile temizliyorum. Hiç pişik olmadı şimdiye kadar tavsiye ederim 🤗 Arko krem kızarıklığı hemen alıyor ayrıca