Milena21 bende öyleyim. 24 nisan doğumlu kızım ama kendimi hala anneliğe adapte hissedemiyorum. Annemler yardımcı oluyo ama gerçekten çok zor. Hele ilk zamanlar bırakıp kaçasım geliyodu. Şimdi de ağlayınca napıcağımı şaşırıyorum. Herkes çok mutlu bizde mi problem var :(( zayıfladım iştahım yok hiçbişi yapmak istemiyorum yeri geliyo bakmak bile 😔 Allah yardımcımız olsun