bende 7 nisanda dogum yaptim malesef bizimde gaz sorunumuz var bio gaia kullandik simdi biraz daha iyi ama gazdan dolayi gobegi fitik oldu dr gecer dedi simdide sag kasik tarafinda sislik ve sertlik var fitiktan supheleniyorum sali 2 . ay kontrolumuz var umarim suphelendigim gibi degildir isitme testi yaptik ondan da gecemedi yine bu hafta goturecegiz bi daha bakacaklar biraz sıkıntılı bi surecten geciyoruz ilk bebegim bir de tecrubesizlik var annelik gercekten cok zormus tek dilegim sagligi yerinde olsun allahim tum evlatlarimizi korusun🙏