Melissadgnn merhaba
Şuan oğlum 5 yalında
💫 bağımsız yürüyor
💫merdiven inip çıkıyor ama endişeyle.
💫adına tepki veriyor
💫kuru yiyecekleri kavrayıp yiyor
💫 renkleri bilmiyor
💫 bazı hayvanları yani sıksık gördüğümüz hayvanları biliyor ama konuşamıyor sadece ıh diyerek ifade ediyor
💫Anne baba araba bazen abi abla diyor bunlarında bilinçli yerli yerinde dediğini düşünmüyorum
💫kalabalık ortamla oynar
💫halen tuvaleti bilmiyor beze devam özel eğitim gidiyoruz ordaki öğretmenler daha var öğrenmesine diyor
💫Bakışları anlamlı seslere karşı duyarlı mimikleriyle cevap verebiliyor
💫aşırı meraklı keşifçi
💫öğretmenlerinin ve ram raporu alırkenki öğretmenlerin orta düzeyde zihinseli olduğunu söylüyorlar ve anlama kabiliyeti yaşından oldukça geride