Kbra89 T-24 oğlunuz hiç mi oturamıyordu acaba Bnm oğlum 9 aylıkken oturmaya başladı şuan 10,5 aylık ama kendini bazen geri atıyor devriliyor ama önüne dikkat çekici bir şey koyarsam devrilmeden bir saat bile duruyor hiç mi devrilmemeli acaba :/
3prenses demirboy saglik ocagina gittik gecen gun 4 aylik asimiz vardi hemsire soyledi yavas yavas meyvelerin suyundan basla dedi ama daha kendi doktorumuza gitmedik
T-24 Kbra89 6 aylıktı asla kendi başına oturamıyordu denge sağlayamıyordu hemen ya öne ya arkaya devriliyordu önüne ne koyarsam koyayım fayda etmiyordu zor zamanlardan geçtim her gittiğimiz doktorlar farklı şeyler dedi çok sıkıntılıydı şükürler olsun ki geride kaldı şimdi kendi başına oturuyor devrilmiyor geriye emeklemeye başladı emeklerken oturmaya başladı 🤲🏻🤲🏻🧿🧿
Yamanoglummm 3prenses ne kadar kilosu. Benim oğlum da öyle o zaman bizim doktor hiç öyle birşey söylemedi ama şu an 16 aylık 8.5 kg
Ademinee Yamanoglummm Benim kızım da 14 aylık 8 kilo ama 2 kilo doğmuştu doktorunuz ne dedi oğlunuz için bisey önerdi mi acaba
T-24 Mom010 tez zamanda bütün yapması gerekenleri yapar inşaallah 🤲🏻Rabbim hiç bir anneyi evladıyla sınamasın 🤲🏻🤲🏻
bukaga Mom010 bu gerilikmiymiş ki acaba benimki de 11 aylık ben desteklersem tutunup kalkıyor ancak kendi kalkmıyor
Yamanoglummm 3prenses bebeğim çok çok iştahsız bir bebek hiç yemiyor. Birçok şey denemedim et suyuyla çorbalar onun için et Keri iki defa makineden çektiriyor um yesin diye . Sabahları omlet köy yumurtasi. Her öğün yememesine rağmen sıcak taze yemekler yapıyorum belki yer diye . Hayır hiçbir şekilde yemiyor artık alıştım takmamaya çalışıyorum. Babası küçükken öyleymiş genetiktir diye dusunuyirum
Yamanoglummm Ademinee hayır tahlil felan yaptirdim birşey çıkmadı çinko şurup fln verdi bir işe yaramadi malesef
Zeynepmirayy T-24 merhaba çok eskiden konusmussunuz amahenim kızımda da gerilik var ne ilacı kullandınız kim verdi bende saydığınız her bölüme götürüyorum fizik alıyor ama yeterli gelmiyor sanki 7 ay olcak oturamiyor bişey tutmuyor elinde uzanmiyor dönmesi yok
T-24 Zeynepmirayy evet kullanıyoruz 6 ayda bir kontrollere gidiyoruz şuan 34 aylık yürüyor bağımsız şekilde koktuk inip çıkıyo iki basamaklı merdiven inip çıkıyo her iki elini kullanıyo adına bakıyo hıh diyor baba anne dede vb.kısa kelimleri bazen anlamsız olsada diyor susarda bardağı hıh diyerek altını değiştircem hadi yat dediğimde uzanıyo evi süpürelim dediğimde süpürgenin olduğu odaya bazen gidiyo yada süpürge nerde dediğimde oda götürüyor hadi elini ver dedim mi uzatıyo dışa kapıyo hadi aç dediğimde açıyor üstünü çıkarcağım zaman kollarını kaldırıyo özel eğitim ve fizik tedaviye gidiyoruz ama devamlı değil aralıklı gidiyoruz hastalanıyor havalar soğuk babaö vefat etti 1 yıldır gidiyoruz