Benim de aynen böyleydi hatta biz sabah dörtte beşte uyuyorduk 😔 ama artık sabah babasını işe gönderirken onu da kaldırıyorum 8 de. Doyuruyorum biraz oynuyor iki saat sonra uyuyor. Üç dört saat uyuduktan sonra tekrar uyanıyor. Gece saatini de 12 ye çektim böyle. Yavaş yavaş daha erkene çekicem