İlk aylar harika bir bebek yapmışım ya uyku sorunu yok, gaz sorunu yok, emme sorunu yok maşallah der övünürdüm. 5.aydan sonra o bebek gitti bambaşka bir bebek geldi. Dediğiniz gibi 2 den önce asla ama asla uyumuyor o kadar yoruluyorum ki anlatamam. Gündüz de geç uyanıyor, uyandırmaya kıyamam ki ama. Bilmiyorum ne yapacağım Allah hepimize kolaylıklar versin.