Esooooo 1prensannesi_ ben 43 gün önce doğum yaptım doğum raporunu götürüp başvurduk 300 TL yattı sanırım süt parası ve doğum parası aynı 😊
milasmommy Süt parasını ben hamileyken aldım 6 aylıkken bir kart verdiler. 3 ay doğumdan önce 3 ay doğumdan sonra olacak şekilde aylık 20₺ karta para yatırdılar. Bahsettiğiniz bu değil mi ? Haricen toplu ödememi yapılıyor ? başvuruyuda sağlık ocağı yaptı
1prensannesi_ Esooooo çünkü internetten de baktım doğum parasi yazıyorum süt parasi çıktı süt parasi yazdım doğum parası çıktı
Neselibebek Ev hanımı isen 300 tl doğum paran kendi hesabina yatmıştır gidip kimliginle alabilirsin ama ben basvuru yaptım sosyal hizmetlere oylelik yattı 300 tl. Süt parasına gelince de o da otomatik kocanin hesabina yatıyor kendisi kimliğiyle gidip ptt merkezinden alabiliyor 😊 bis ikisini de aldık kocam 202 ben 300
Neselibebek Esooooo hicbir yere başvuru gerekmiyor ne kadar oldu doğum yapalı eşin gitsin pttye kontrol ettirsin kimligi ile otomatik yatıyor eger sen ev hanimiysan
Bebikom_ Süt parası için hastane basvurunu yaptık aıstemden, dogum parasını basvurunu sgk dan sız yapıcaksınız dedı. Dogum parası basvurusunu yapmadım henuz. Sut parasını nerden kontrol edıyorsunuz yatıp yatmadıgını ?
eliftoprakpolat Ptt de çalışan birisi olarak anlatim süt parası başvuru yapılmaksızın anne çalışıyorsa anneye ev hanımıysa babaya 202 tl yatar. Doğum parası için ise sosyal güvenlik kurumuna başvuru yapılıyor oda ilk çocuk için 300 tl