Ummuscetinkaya benim kızımda ilk biberon almamıştı sonradan alıştı biberonla içiyordu 14 aydır bu ay bardağa geçmeyi kendi istedi. Alıştırma bardağı da vardı ama ondan su az geldiği için sinirleniyordu ya da suyu çekip ağzından tükürüp üstünü ıslatarak oyun yapıyordu bu ay bizim içitiğimiz bardaklardan ya da pet şişeden su içmeyi kendi istedi. Dediğin gibi ilk başta birden kaldırınca burnundan genzine vs kaçtı ama şu an alıştı