Aselmira_26 Ummuscetinkaya canim ben normal bi dukkandna aldim 20 liraya iki tarafinda tutma yeri var ucu hafif yatsi silikon
laleninannesi Ummuscetinkaya 7 aylık biberon kullanıyor mama ile beslendiği için ama ne zaman su vermeye kalksam içmiyor alıştırma bardağı aldım gene içmiyor normal bardakla içirmeye çalışıyorum bir nebze daha iyi cam bardakla içiriyordum baktım damaklarıyla çok sıkıyor oioi bardağından aldım onunla veriyorum
Ummuscetinkaya laleninannesi oioi işe yarıyor öu bardağı ya bütün ürünleri var ama bardak fazla geniş geldi eliyle tutabilir mi
SeroBeroBako Ummuscetinkaya benim kızım da hep öyle içtim başta dediğin gibi biraz kaçırdı şimdi 13 aylık kendi kendine içiyor ne biberon ne alıştırma bardağı sevmedi 😃
BrcnBlgn Ummuscetinkaya Valla benm kizimda bardaktan icio bi turlu suluklara alistramadm pipetten icemio suluktan icemio beceremedi bikere yapti icti daha ondan snra icmedi bende biyere gdnce sulugu yanima aliorum su isteyince kapagi aciorum bardak gbi icio baska bi cozum bulamadm .)
laleninannesi Ummuscetinkaya şuan için tutamaz zaten normal bardağıda tutmuyor ben kendim içiriyorum sırf camda damaklarıyla sıkar patlatır diye korktuğumdan aldım silikon evde plastik bardağım yok olsa almazdım yani illa olacak diye birşey yok bence
Ummuscetinkaya fistikcisahap AA suyu sevmeyen bebek mi ? Çok şaşırdııımm belki oyun yaparak olabilir bilemedim
fistikcisahap Ummuscetinkaya yok canım binbir türlü hallere giriyorum, denemediğim verme şekli kalmadı. Kaşık, alıştırma biberonu, normal biberon 😓 ama kesinlikle sevmiyor, direkt dışarı çıkarıyor
Minikfarecik elifiii Ben de biberondan içiriyorum ama artık pipetli bardak almayı düşünüyorum. Ama alışabilir mi diye de düşünmüyor değilim sizinki nasıl oldu pipetten çekmeyi kavrayabildi mi kısa sürede ?
elifiii Minikfarecik karşısına geçip hep taklit ettirerek öğrettim, çok kolay öğrendi. Süt kutularından çıkan küçük pipetlerden vardı evde o şekilde yaptım.
Ummuscetinkaya fistikcisahap yaaa hiç kıyamam çok zor ya acaba suyun markasını mı sevmedi ? Benim kızımda kalabak suyu içmez ama Pınar suyu kana kana içiyor
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Ummuscetinkaya Ben bardakla alıştırdım direk. Simdi bardakla hiç d9kmeden lıkır lıkır içiyor. ☺️
Mrsxscape Ummuscetinkaya Biz daha 4,5 ayligiz mamadan sonra su vermem gerekli o su için olan biberonlardan aldim ama istemiyor tiksiniyor 😐 Şırıngayla veriyorum biraz daha büyüdügünde ucu slikonli bardaklara geçebiliriz belki
aybukemom baturalpim ver canım beb 2 aylıkken başladım bayılarak içiyor 6 aylık . Bıngıldağını komtrol et sık sık çöküyorsa susuz kalıyor demek
Ummuscetinkaya laleninannesi anladım, benim bebeğim normal çay bardağını kendi tutup içebiliyor fakat dişleri çıktığı için açıkcası korkuyorum. Evde plastik bardak var ne kadar sağlıklı olur bilemedim
KereMini1 Ummuscetinkaya ben 6. Ayda suyu kasikla vermeye basladim biz bardaktan icerken agzimizdan cekerdi. bardakla verdim ama cok dokuyor yada bogazina kaciyordu. Bi gun pipet verdim icti. 7. Ayda da pipetli suluk aldim suan pipetli suluktan bardaktan yada pipetten iciyo
fistikcisahap Ummuscetinkaya bilmiyorum ki damacanadaki en kaliteli suyu alıyoruz, hatta başlarda kaynatıp soğutup veriyordum yine almıyordu da bize güzel geliyor bilemedim ona nasıl geliyo 😔 kalabak su Eskte demi ahh memleketim 😃