Elaergun ben 2 aylık zamanlarında devamlı emziriyordum yani bi tuvalete giderdim o kadar düşünün yemek masasında da ben yemek yerken bi yandan emerdi hep göğsümde kalırdı yatırırdım 11 12 gibi işte bide o zamanlar gaz sancılarımız vardı gazı azalınca da böyle yaptım kalkarsa emzirdim yoksa yattığında hiç uyandırmadım şimdi 6 aylık olucaz buna alıştı