Kızlar bebeğim 14 aylık 15 olmasına az kaldı gece çoğu zaman uyanmıyor ben kendiligimden uyanırsam koştur koştur mama yapıp iciriyorum acıkmıştır diye uyku arası içip geri uyuyor icirmedigim günler kendimi kötü hissediyorum çocuğu sabaha kadar aç bıraktım diye doğru mu yapıyorum ki içmesi mı daha iyi yoksa içmese mı daha iyi bilemedim