Alil mmerveymen tahin yağını bikere sürdüm yanma gibi bişey yaptı yarayı korkup sildim sürmedim bidaha. Göğsünü ne ile kapatıyordun sanki buzdolabı poşeti de iyi gelmiyor ne koysam krem sürünce onu bilemiyorum
mmerveymen Alil strecle kapatıyorum bunu birisi söylemişti iyileşmesine yakın yapmıştım iyi geldi bana
Hlal Alil evet canm mastit olmuşdum sanirim yaniyodu gogsum resmen basım catliyodu gogsum çok serttti baya iyi geldi,fucidin krem adi,o krem sürünce rahatladım yaa Ogün emzirdim
Alil Ecegul sürekli kullandım bir yöntemi denedikten sonra yine kapağa dönüyorum bakıyorum olmuyo başka bişey
Deletedmom413 Alil 3 aylik yarami 15 gunde gecirdi canim duzenlo kullanim ve surekli tahinyagiyla temizledm karbonatli suyla temizledm Acaip bi yaraydi kan kusuyordu surekli kizim
Deletedmom413 Alil Kalkani takiyordum Bide gogus pedinide kullandim Bide kimse yokken kizim uyurken acip havalandiriyodum uzanip
Deletedmom413 Alil Once yapiyodm duzenli yapmiyodm Kalkanida alinca duzenli yaptim 15 gunde iki gogsumde tertemiz oldu cankm
Gzdmnl Alil doğal zeytinyağı sür her emzirme öncesi ve sonrası çok işe yarıyor aynı durumu bende yaşamıştım bebiş büyüdükçe azalıyor ama damaklar setleştiği zaman yeniden başlıyor yani bir kısır döngü ☺️ Ama alışıyor zamanla kendi sütünden de sürekli sürebilirsin.
Badeninannesi Deletedmom413 kantaron yağı ve zeytinyagini karıştır hem acisini aliyo hemde yarayı kurutuyo bebege de hic bir zararı yok ama ikiside dogal olmali tamamen
Deletedmom413 Alil Hayir canim zarari yok Zaten hemen emiyo her emzirme sonrasi surersen emzirene kadar tekrar emmis olur Karbonatli suyla temizle kurut tahinyagini sür sonra kalkani tak Duzenli olarak bu siralamayla
Deletedmom413 Alil Aciyacak yanacak Ama faydasini gorursen o an ki acina deger Ben aglaya aglaya emziriyodm kanlar akiyodu kizimin agzindan emerken kan kusuyordu