Kızlar merhaba, 2 buçuk aylık bebeğim var çok şükür emziriyorum ama yaralarım geçmiyor, biri geçse diğeri yara oluyor şuan ikisinde de var. Pozisyonumda sıkıntı yokmuş yanlış emzirme değil dediler. Başından beri gümüş kapak, avent kalkan, lansinoh, garmastan, bepanthen, fito krem, mumsy natural, hametan, madecassol, ayva çekirdeği jeli kullanıyorum değiştirerek. Streçe, buzdolabı poşetine kapatarak kullandım birkaçını. Göğüs pedi hiç kullanmadım bikaç denedm kurutuyor uçları diye birdaha denemedim. En son e vitamini kapsül hassasiyeti aldı bornoz bile giyemiyordum şimdi onu giyebiliyorum şükür. Ama çatlaklarda görünümlerinde hiç değişen bişey yok ne zaman geçecek bu acı benim gibi yaşayan var mı? Bunların dışında bir fikri olan var mı? Karbonatlı suyla yıkadığımda bitane yaramın derinliği arttı bidaha sürmedim.