Sevcansevcan canımmmm gel bi sarılayım sanaa 😢 üzülme kendini sorgulama akışına bırak herşeyi,bende ayni senin gibi yaşadım bu depresyonu oğlum şuan 2.5 aylık inan simdi uyurken izleyip izleyip ağlıyorum ,kucağımdayken sıkı sıkı sarılıp kokusunu içime çekiyorum,çünkü yapamadım en başta sinir krizlerine giriyordum ağladıkça, allahın gücüne gitmesin allahım affetsin beni diyordum ki nerden doğdun sen,allahım canımı al ölmek istiyorum vs birsuru o an kendi elimde olmayan şeyleri söylüyordum,çünkü yapayalnızdım her konuda ne es desteği ne aile ,destekten çok bide kavga ve şiddet görerek atlattım....haliyle lohusalık dönemini hafif sakin geçirmek yerine bambaşka istemedigim bir anne profilinde atlatmış oldum ,bugünüme şükürler olsun simdi yavrumla çok mutluyum ,sakın üzülme geçecek gerçekten geçecek!!!! Kimi insanın 1 yila kadar uzayabiliyormuş sabret kendini iyi şeyler ile meşgul et