Sevcansevcan kendi öz babam olmasada kayınpederimi kaynettim öz olsa bu kadar üzülmezdim tek istediği torunu nu kucagına almaktı nasip olmadı .o vefat etti ben üzüntüyle bir ay erken doğum yaptım suan ve okurken kendimi hatırladım ve seni anlıyorum üzülmemek ağlamamk elde değil.4aygecti hala üzülüyorum ama evladım için o acıya odaklanmamaya çalısıyorum aklıma her geldiğinde yok sayıp baska bi işle öesgul oluyorum ilk iki ayım cok zır gectı suan da yenı yeni kendime geldim desemde zaman zaman yine zor gunler gecırıyorum lohuslaık gercekten zor kalıntıları da öyle. Akşamları yürüp yapıyorum daraldıkça inşirah okuyorum rabbime sığınıyorum. Bazen kötü şeyler yapmak geçmesede yavruma tahammül sınırlarım tukenıyor allah yardımcın olsun canım karseşim biran önce eski güzel günlerine dönmen dileğiyle