[silindi] Seninki yine yürümüyor, benimkisi önümüzde ki ay 1 yaşına girecek ve emeklemiyor. Kendisi bilir, böm böm bakar yürüyüp emekleyenlere.. 🌝
nazanay Harunnfatma1609 Aslinda doktorlar ciplak ayakla yurumesini oneriyorlar. Corap bile giydirmeden, ayaklarini ve bastigi yuzeyleri hissetmeli. Ayakkabida ise ortopedik yerine anatomik olanlar oneriliyor.