Harunnfatma1609 Merhaba kizlar kızım 2 gun once 1 yasina bastı fakat henüz yürümüyor. Koltuklarda tutunup ilerleriyo ellerini bırakıp 2 3 saniye kadar duruyo ama tik yokk😑 Bebeği bu şekilde gec yruuyen varmıı?
Zeyzey2019_ Harunnfatma1609 bu geç yürümek değil ki. 18 aya kadar normal bir durum. 16 aylık kızım 14 buçuk aylıkken yürümeye başladı. Hatta doğru düzgün yeni yürüyor
GoGirl Harunnfatma1609 daha gec degil ki yeni 1 yasinda olmus 🙃 13.5 yurudu oglum yegenlerim 16 aylik ve 14 aylik yuruduler hepside buyudu masallah simdi
Tatliskooo Harunnfatma1609 geç mi ? 1 yaş öncesi yürüyene erken yürüdü deniyor benim oğlum 11 aylık yürüdü ama zamanında değiş erken yürümüş oldu . sizin bebeğiniz geç kalmadı 18 aya kadar vakti var normal olan zaten 1 yaş sonra yürümesi
mummy Harunnfatma1609 15 aylıkken yürüdü henüz 12 aylık neden telaşa kapıldınız ki her bebek farklıdır
nazanay Harunnfatma1609 Kizim degil de ben varim gec yuruyen. 16 aylik yurumusum. Aslinda gec saymiyor doktorlar ama anneler hemen yurusun istiyor tabi :)
snyck Harunnfatma1609 14 aylık olcaz yeni yeni yürüyor valla hic acele etmedik ekstra bisey yapmadık kendi istemeli sonrasında hizli ilerliyor 1 haftada öyle çok yol katetti ki gözlerimize inanamiyoruz
Usakliomer Harunnfatma1609 evet aceleci bir anne daha 😂 yürüyünce unutacaksiniz ve böyle bir post gördüğünüzde benim gibi yorum yapacaksınız💝 merak etme birkac haftaya koşar🏃💃
Harunnfatma1609 Usakliomer tabi ki suan ki durumdan daha hosnutum parmak ucunda yürüyünce bi skntisimi var diye telaşa girdim 😑🤗
Ata0905 Harunnfatma1609 ortopedik ayakkabı giydirin . Kısa sürede yuruyecektir Sağlam basmadigi için korkuyorlar ama koltuğa tutunup yuruyorsa yakındır annesi . Ay olarak çok normal 14 aylık yürüdü mesela oğlum 🤗
blzylcnsy Harunnfatma1609 8 aylıktan itibaren koltuğa tutunup kalktı sıraladı elini bırakıp bir iki saniye durdu taki 14 aylık olana kadar 14 üncü ayında birden yürümeye başladı tutunmadan. yaşını karşılar diye bekledik ama onlar biliyorlar zamanını ☺️
nazanay Harunnfatma1609 Aslinda doktorlar ciplak ayakla yurumesini oneriyorlar. Corap bile giydirmeden, ayaklarini ve bastigi yuzeyleri hissetmeli. Ayakkabida ise ortopedik yerine anatomik olanlar oneriliyor.